بیدگل به زبان کاریکاتور
بیدگل به زبان کاریکاتور

بیدگل به زبان کاریکاتور

میخندی باید...

دانشجوی بیدگلی-قسمت 1

یه دانشجوی بیدگلی میتونه تو همین دهستان یا چهار تا کوچه بالاتر(کاشو آقا جو) درس بخونه و باز وقتی داره باهات حرف میزنه فکر کنه از طاق آسمون افتاده!


یه دانشجوی بیدگلی میتونه تا 11 روز برات درباره رابطه با آمریکا و نوار غزه و سوریه و روسیه و... حرف بزنه ولی درباره رشته ی خودش!


یه دانشجوی بیدگلی میتونه توی این اوضاع تحریم ای اقتصادی که اصلا در اوضاع کشور تاثیر نذاشته یه وبلاگ درست و توش از دماغ عمل کرده ماجون همسایه که عاشقش شده تا شورت مامان دوز رئیس جمهور کشور مالاگا که تازگی خریده مطلب بذاره!


یه دانشجوی بیدگلی میتونه درباره رفتن به دانشگاه های خارج(داخل خارج نه حاشیه!) حرف بزنه و همش بگه که داره اینجا تلف میشه و آخر ترم سوراخ دماغ استادی که ازش متنفر هست رو به خاطر نمره 10 لیس بزنه!


یه دانشجوی بیدگلی میتونه با خوندن مقدمه (صفحه اول) کتاب فلان دانشمند یا صاحب نظر که قبل از انقلاب از کشور فرار کرده درباره اش در مجالس خصوصی و عمومی جلسات نقد و تحلیل کتابش و علل فرارش رو ترتیب بده!


یه دنشجوی بیدگلی میتونه هیچ کدوم از این اینا رو نداشته باشه و بازم دانشجو باشه چون فقط نود درصد میتونن این خصوصیات بالا رو داشته باشن!


یه دانشجوی بیدگلی میتونه تمام این متن رو بخونه و پس از افسوس های فراوان خودش رو جزء اون 10 درصد بدونه!

------


+لطفا به خود بگیرید و منتظر قسمت های بعد باشید!

+تصویری که برای این پست انتخاب شده بود برای پست های بعد در نظر گرفته شد!

+حداقل 20 پست آماده در چرکنویس وبلاگ منتظر انشار هستن!

نظرات 7 + ارسال نظر
سطری به یادگار 25 - فروردین‌ماه - 1392 ساعت 09:10 http://deltarak.blogfa.com

سلام!
تبریک میگم این یکی از بهترین متنایی بود که ازت خوندم

تفاوت تصویرهای ذهنی عالی بود

فقط فونتت خوب نیست

خط های متنتم خیلی توهم توهمه

ولی در کل خیلی خوب بود!

نگفتی خودت از کدوم دسته ای!!!!

سلام
فاصله خطوط تصحیح شد
فونت رو روش کار میکنم ببینم چطوری میتونم درستش کنم

جزو دسته ای هستم که در آینده مینویسم

..:: MRB 92 ::.. 25 - فروردین‌ماه - 1392 ساعت 10:04 http://mrb1992.blogfa.com/

سلام گلم
خیلی باحال نوشته ای ...
با بعضی موردش که به شدت موافقم یعنی دیدم که میگما !!!!
یا علی

سلام پل
بعله

سعید.ن 25 - فروردین‌ماه - 1392 ساعت 15:59

فک کنم با این پست به خیلیا باز بر بخوره

بری چچی!
سانسورش کردم!

دخترهابیل 25 - فروردین‌ماه - 1392 ساعت 20:31

پست خوبی نبود

خوب بود یا نبود صحبت های کلی هستن
کجاش مشکل داشت؟
متن اشاره به یک عده ی خاص داشت
---
در قسمت های بعدی نوع نوشته تغییر خواهد کرد

صدیقیان 26 - فروردین‌ماه - 1392 ساعت 09:50 http://bar-bale-andisheh.blogfa.com/

سلام.
از این که به وبم سرزدین ممنونم.۲-۳ تا از پست هاتون خوندم وبنظرم اومد قصد دارین در قالب طنز به معرفی بیدگل بپردازین اما ایکاش راه دیگه ای را واسه این هدفتون انتخاب میکردین!شناختی از شما ندارم و چون مطالبتونم را با عنوان م.آزاد مینویسین که شناخت شناسنامه ایتونم را مشکل میکنه.

سلام
من به شکل طنز قصد معرفی ندارم!
پست هایی که برای معرفی هست کاملا جنبه خبری دارن و جدی هستن
ممنون از وقتی که گذاشتین

امیرحسین 28 - فروردین‌ماه - 1392 ساعت 18:05 http://nasim254789693

خوبه خیلی ولی به من سر بزن

سطری به یادگار 1 - اردیبهشت‌ماه - 1392 ساعت 15:37 http://deltarak.blogfa.com

من برای این مطلبت کامنت گذاشته بودم نرسید آیا؟؟؟؟؟؟؟

رسید...امروز وقت کردم و جواب تمام نظرات نوشته شد و تایید شدند!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد