بیدگل به زبان کاریکاتور
بیدگل به زبان کاریکاتور

بیدگل به زبان کاریکاتور

میخندی باید...

والپیپر غروب بیدگل

در قسمت اول والپیپر بیدگلی از دشت های بیدگل در بهار گذاشته شد. در این قسمت مجموعه ای از عکس های غروب بیدگل که از پارسال که انتشار ندادم گذاشتم.

عکس هایی که به صورت مجموعه ای نمیگیرم و تک عکس هست نام گذاری میکنم. چند تا از این تک عکس ها رو در اینجا اوردم.


برای قسمت های بعدی این مجموعه ها نظر بدید که در چه موضوعی باشه!  ممنون!


غروب دشت محمدیه بیدگل

نام: قهرم!         غروب دشت محمدیه بیدگل


غروب کویر

نام: هزار راه نرفته!         غروب دشت محمدیه بیدگل


غروب کویر

نام: شن زار تنت!         غروب دشت محمدیه بیدگل


دشت های بیدگل

نام: بگذر ز من...!         دشت های بیدگل


امامزاده قاسم بیدگل

گنبد جدید امازاده قاسم بیدگل


شازده قاسم بیدگل

شازده قاسم بیدگل


گنبد امامزاده قاسم بیدگل

نام: نبرد نور و آهن!         شازده قاسم بیدگل


میدان چه کنم بیدگل

نام: پرواز عشق         میدان چه کنم بیدگل!


میدان ابریشم چی

غروب در میدان ابریشم چی


برای دیدن تصاویر در اندازه بزرگ بر اون آن کلیک کنید!

لطفاً کپی رایت را نیز رعایت نمایید!


نظرات 5 + ارسال نظر
سطری به یادگار 19 - مرداد‌ماه - 1392 ساعت 15:13 http://deltarak.blogfa.com

سلام!
عکس ها و ایده ت خیلی جالبه

ولی مگه ما تو بیدگل میدون چه کنم داریم؟

شن زار تن هنوز نشنیده م کمی خشن انگیزناک نیست؟
یا شایدم طنزی درش نهفته س! بهرحال کلمه ی جدیدی بود.

موفق باشی!

سلام.
میدون چه کنم بیدگل همون میدون برزگی هست که بعد از میدون معین آباد هست.

شاید...البته ادبیات من کمی منحصر به خودمه بیشتر خودم سر در میارم

حمید 2 - شهریور‌ماه - 1392 ساعت 15:27 http://ABOOJAVAD.BLOGFA.COM

سلام.تصاویر خیلی جالب و هنرمندانه است.یک سوژه میتونه محرم در بیدگل باشه.یک سوژه میتونه پروژه های ناتمام شهرستان باشه.

سلام. تو فکرش هستم

حاء میم 22 - شهریور‌ماه - 1392 ساعت 15:51 http://bidgol-andish.blogfa.com

آقا عکسا خیلی زیبا بود. کیف کردیم.

حاء میم 22 - شهریور‌ماه - 1392 ساعت 15:53

میگم عجب عکسایی با nikon D3200 گرفتیا!!!
http://www.dpreview.com/reviews/nikon-d3200/images/intro.jpg

بابا پوآرو...

همشهری 18 - آذر‌ماه - 1392 ساعت 21:15

باسلام

امامزاده قاسم ازبیدگل نیست . وردی شهراست و دراصل به نام وثبت آران است.

-لطفا اصلاح شود.

بعدا پستی برای شما در نظر میگیرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد