بیدگل به زبان کاریکاتور
بیدگل به زبان کاریکاتور

بیدگل به زبان کاریکاتور

میخندی باید...

چرا وبلاگ نویسی؟

چرا باید یک وبلاگ ساخت
1-وبلاگ مکانی است برای ارائه دانش و تفکر شما به شکلی که می خواهید
وبلاگ نویسی راهی ست ارزان برای ارائه تفکر و ذهنیت های شما به جامعه ای وسیع تر آنچه که تصور می کنید. در جامعه ای میتوانید بدون هیچ محدودیتی مطلب،عکس و فیلم در اختیار دیگران قرار دهید بدون آنکه لازم باشید نام حقیقی خود را به برای دیگران فاش کنید و به صورت کاملا نامحسوس با مخاطبان نامحدود خود(بسته به نوع مطالب خود) رابطه داشته باشید پس سعی کنید ضمن اینکه هر نوع رسانه ای(متن،تصویر،فیلم) را منتقل می کنید رسانه ی شما مفید باشد!


2-سرگرمی و لذت دنیایی جدید

اگر از فعالیت بیش از اندازه خود در شبکه های اجتماعی خسته شده اید و دوست دارید تا با کار بهتری سرگرم شوید. وبلاگ نویسی را انتخاب کنید. لذت قرار گرفتن در جمع های وبلاگ نویسان ، یافتن دوستان جدید و پاسخ دادن به سوالات دیگر افراد را از دست ندهید و جامعه ای پویاتر را تجربه کنید که ضمن داشتن امکانات شبکه های اجتماعی می تواند فضایی کاملا خصوصی را به هر شکلی که می خواهید برای شما فراهم کند!


3 -افزایش قدرت سخن گفتن و نوشتن

اگر بخواهید در آینده و یا حال ، رزومه کاری خود را بنویسید ، مطمئنا از وبلاگ نویسی تشکر می کنید. چون نوشتن مطالب خوب برای یک وبلاگ حرفه ای ، نیاز به دانش و قدرت نوشتن خوبی دارد که بعد از مدتی نوشتن ، به دست می آید و می تواند در پیشرفت شما در نوشتن و ارتباط عمومی شما کمک کند و این تقابل با دیگر تفکرات باعث تنوع در نوشتن برای جذب مخاطب برای شما سودمند خواهد بود!


4- تبلیغات و کسب درآمد

نمیدانید که چگونه از یک وبلاگ درآمد کسب کنید ؟ شما میتوانید با نمایش بنر های تبلیغاتی و نوشتن برای دیگران ، به کسب درآمد بپردازید . البته ، در ایران استقبال زیادی از وبلاگ نویسان متوسط نشده است و کسب درآمد خوب ، تنها به چند وبلاگ بزرگ کشور رسیده است .اما با فعالیت متداول میتوان به این مهم دست یافت و توجه شرکت های بزرگ را به خود جلب کرد. البته باید آن گونه در ارتباط عمومی و نوشتن ماهر باشید تا بتوانید وبلاگی خوب برای کسب درآمد و تبلیغ برای کار خود فراهم کنید! وبلاگ و وبسایت در خارج از این یکی از راه های مهم برای تبلیغات شرکت ها محسوب می شود!


امیدوارم مورد استفاده شما قرار گرفته باشد و فهمیده باشید چه موقع باید باید یک وبلاگ ساخت. البته اولین عامل برای ساخت وبلاگ هدف است! زمان طلاست! امیدوارم برای تلف کردن وقت دست به ساخت یک وبلاگ نزنید! در آینده به اصول وبلاگ نویسی اشاره خواهم کرد!


نظرات 1 + ارسال نظر
رنگی پنگی 11 - فروردین‌ماه - 1392 ساعت 11:54 http://rangopang.blogfa.com

واقعا خوبه که آدم با استعداد باشه و وبلاگ بنویسه...
میگم یا نزن بیدگل به زبان کاریکاتور یا حداقل هفته ای یه مطلب با کاریکاتور بذار کاریکاتور های که گذاشتی رنگ و لعاب نداره بیننده رو جذب نمی کنه .... اگه هم قابل دونستی یه سری ام به ما بزن البته اگه .....ت بذاره

...همون طور که توضیح دادم باید وبلاگنویس هدف داشته باشه و رسانه ای که به بیننده منتقل میده مفید باشه!
---
قبلا در این باره چندین بار توضیح دادم:
کاریکاتور موضوع روز میخواد و چیزی نیست که زمان مشخصی براش باشه...مثل یک هفته یا یک ماه ...ولی طی چند روز آینده گذاشته میشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد