بیدگل به زبان کاریکاتور
بیدگل به زبان کاریکاتور

بیدگل به زبان کاریکاتور

میخندی باید...

سلام به بیدگل!

سلامی به همگی!!!

توی این مدت که نبودم و قصد داشتم در سایه باشم و نظارتی بر دیگر وبلاگها داشته باشم!

عده ای نسبت به این وبلاگ کمال لطف را داشته و دارند و پیام هایی ارسال کردند! ازشون صمیمانه سپاسگزارم و آرزوی سبز بودن براشون دارم!


توی این مدت هر به ازای هر دم و باز دم بر جماعت وطن پرست آران و بیدگی اضافه میشد! وبلاگ هایی که با جوشش هایی از پس حوادث یک باره در عرصه جهانی برای محو این شهر از نقشه جغرافیا بود! هم وطنان خوب و همیشه در صحنه بیدگل طی اقدامی خود جوش قصد کرده اند دهکده جهانی رو تسخیر کنند! الله اکبر! جل الخاق! یعنی وطن ما اینقدر جمعیت با صواط داره که میدونن وبلاگ چی هست ما نمیدونستیم! البت باید بگم چندی قبل هم متوجه شدم که دانشجو هم زیاد داره این دیار!.... بگذریم! شاید بعدا مفصلا نوشتم!!


در طی اتفاقاتی که در این مدت در شهر افتاد فهمیدم واقعا بسوزه پدر بیکاری! عده ی بیکار بیدگل همین طور هجوم اوردند به دهکده ی جهانی! و خلاصه که یه جورایی کمبود خودم رو دوباره احساس کردم!

روزهای ابتدایی که اومده بودم هدفم گذاشتن عکس های با کیفیت از همه جای بیدگل بود! البته از مهمترین دلایل دوباره برگشتنم هم همین مورد هست! بخشی جدا برای گالری هم در نظر گرفتم! و فعلا بیشتر عکس میذارم! و عکس های قبلی رو هم دوباره آپلود می کنم!


این قالب هم طراحی خودم هست و مثل همیشه ساده طراحی کردم...البته قراره مطالبی در مورد وبلاگ نویسی هم توی وبلاگ قرار بدم.


دو نکته:

-این هست که برای محبوب کردن این وبلاگ روی +1 در گوشه سمت راست وبلاگ کلیک کنید!


-اگر در شبکه های اجتماعی (فیسبوک،توییتر،کلوب و...) یا در کوگل یا یاهو عضو هستید برای اشتراک گذاری مطالب این وبلاگ روی آیکن مورد نظر که در هر پست هست کلیک کنید!


کپی مطالب این وبلاگ با ذکر منبع مجاز است!

خلاصه بگم خوش اومدم!

نظرات 6 + ارسال نظر
حسین 27 - اسفند‌ماه - 1391 ساعت 11:43

تو که نوشتی بیدگلبه زبان کاریکاتور حداقل 2 تا کاریکاتور توش میذاشتی نکنه با طنز نوشته ها اشتباه گرفتی تو وقتی نوشتی بیدگل به زبان کاریکاتور باید توش کمتر حرف بزنی وبه جاش با کاریکاتور ارتباط برقرار کنی نه که رمان بنویسی

سلام!
قبلا در این مورد حرف زدم!

دلیل این نام برای وبلاگ بخش متفاوت "بیدگل به زبان کاریکاتور" بود که اولین بار خودم حرف های خودم رو به مخاطب با روش خودم انتقال میدادم! قرار بود کاریکاتورهای بیشتری بذارم ولی به دلیل تکراری شدن مطالب فعلا سعی میکنم از هر شاخه ای یه مطلب بذارم تا تکراری نباشه!

اگه 2 تا کاریکاتور میخوای به بخش موضوعات وبلاگ سر بزن!

سلام
سالی دیگر با فرود و فرازها و شادی و غم هایش بر ما گذشت
اگر ناخواسته در این مدت حرفی زده ام که باعث ناراحتی یا غیبت شما شده از محضرتان حلالیت می طلبم و در آستانه این ایام مبارک از شما التماس دعای خیر دارم.
بنده نیز در سال جدید بهترین ها را برایتان آرزومندم.

سلام!
من هم برای شما آرزوی بهترین ها را دارم!

اتاق خبر 28 - اسفند‌ماه - 1391 ساعت 19:18 http://otaghekhabar1.blogfa.com/

بهاری باشی

شما هم!

محسن معتمدی 28 - اسفند‌ماه - 1391 ساعت 23:57 http://negofteh.persianblog.ir/

دخترهابیل 29 - اسفند‌ماه - 1391 ساعت 13:47

تبریک خوش اومدی

سپاس

حاء میم 29 - اسفند‌ماه - 1391 ساعت 14:01 http://bidgol-andish.blogfa.com

عیدت مبارک.

شما هم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد