بیدگل به زبان کاریکاتور
بیدگل به زبان کاریکاتور

بیدگل به زبان کاریکاتور

میخندی باید...

توضیحات

سلام.

بعد از مدتی برای تنوع و همچنین برای اینکه قالبی متفاوت نسبت به دیگر داشته باشم قالبی طراحی کردم و همچینین لازم به توضیحاتی راجع به عنوان وبلاگ و مطالب بود که باید در اینجا عرض کنم.


برخی میگویند چرا در عنوان وبلاگ فقط نام بیدگل هست.

برخی میگویند چرا در مطالب فقط نام بیدگل نوشته میشود.


ما در شهرستان آران و بیدگل زندگی میکنیم که بخش مرکزی آن شهر آران و بیدگل میباشد. شهری که سال های سال قبل از هم جدا بوده اند و بعد ها به  هم متصل شده اند. از لحاظ فرهنگی و هم لهجه و (شاید بشه گفت حتی زبان)...ولی شباهت هایی را هم دارا هستند. سالهاست که این دو یک شهر هستند ولی هنوز هم تفاوت هایی دارند.

من نه قصد حمایت از جنبش (یا هر اسم دیگه که روش میذارند) اتحاد هستم و نه مخالف آن. اصلا این وبلاگ به این موضوع ربطی نداره.

تنها دلیلی که در مطالب بیدگل نوشته میشه اینه که این دو بخش دارای تفاوت ها و تشابهات بسیاری هستند و ممکن هست موضوعی که من به آن پرداخته باشم در آن طرف شهر وجود نداشته باشه (و یا برعکس).

------------

و اما راجع به قالب باید بگم که اونطور که میخواستم بشه نشد. میخواستم در عین سادگی جالب و متفاوت هم باشه.


در پایین هر پست قسمت اشتراک گذاری هست و از اونایی که در هر کدوم از شبکه های اجتماعی عضو هستند میخوام اگه به نظرشون هر کدوم از مطالب ارزش خواندن توسط افرادی دیگری در شبکه های اجتماعی هست، با کلیک بر روی آیکن هر کدوم از این شبکه های اجتماعی مطلب رو به اشتراک بگذارند.


توضیحی هم راجع به جمله ای در تصویر سربرگ نوشته شده بگم...هر نوع برداشت از این جمله بستگی طرز تفکر فرد راجع به وطن خود دارد...یکی به جای سه نقطه "بهشت" میذاره و یا یکی "آخر دنیا" میذاره و یا هر چیز دیگه...