بیدگل به زبان کاریکاتور
بیدگل به زبان کاریکاتور

بیدگل به زبان کاریکاتور

میخندی باید...

احتمال بیکاری 20 هزار نفر در واحدهای تولیدی آران و بیدگل

احتمال بیکاری 20 هزار نفر در واحدهای تولیدی آران و بیدگل
احتمال بیکاری 20 هزار نفر در واحدهای تولیدی آران و بیدگل
احتمال بیکاری 20 هزار نفر در واحدهای تولیدی آران و بیدگل
عباسعلی منصوری آرانی درجلسه شورای اداری شهرستان آران و بیدگل که با حضور استاندار اصفهان، معاون سیاسی امنیتی این استان، امام جمعه و فرماندار شهرستان آران و بیدگل برگزارشده بود با انتقاد از اینکه به دلیل عدم توجه مسئولان استان اصفهان به شهرستان آران و بیدگل باعث شده تا این شهرستان به عنوان شهری کویری و محروم درکنار استان توسعه یافته اصفهان خودنمایی کند، گفت: عدم رسیدگی به این موضوع باعث خواهد شد تا محرومیت در این شهرستان گسترش بیشتری پیدا کند.

نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل گفت: میزان محرومیت و توسعه یافتگی شهرستان آران و بیدگل نسبت به 10 سال پیش تغییر چندانی نکرده است به طوری که محرومیت در این شهرستان همانند شهرهای محروم سیستان و بلوچستان است.

وی عدم توجه به مشکلات این شهرستان را موجب مراجعات مکر رمردم به دفتر خود دانست و گفت: علت اینکه عده زیادی از مردم این شهرستان به من پیشنهاد می کنند که بهتر است زیر نظر استان قم برویم به خاطر عدم توجه مسئولان استان اصفهان نسبت به رفع مشکلات این شهرستان است.

منصوری از حسن انتخاب استاندار اصفهان نسبت به انتصاب روح الله سلگی فرمانداری پرتلاش که انصافا نگاه ویژه ای به این شهرستان دارد، خطاب به استاندار اصفهان گفت: انتظار داریم که به مدیران کل استان اصفهان تذکر دهید تا نسبت به رفع محرومیت در این شهرستان نگاه ویژه ای داشته باشند.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل با بیان اینکه ابوزید آباد، بخش کویرات، سفید شهر، نوش آباد و یزدل نسبت به شهرآران و بیدگل از محرومیت بیشتری برخوردارند تاکید نمود: چون 100 سال عقب افتادگی در این شهرستان داشته ایم از استاندار اصفهان انتظارداریم که با نگاه ویژه کمبودهای این شهرستان را طی مدت باقی مانده دولت دهم جبران نمایند.

وی به مشکلات واحدهای تولیدی فرش ماشینی این شهرستان اشاره کرد و گفت: اگر به مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان رسیدگی نشود شاهد بیکاری 20 هزار نفر دراین شهرستان خواهیم بود.

منصوری درپایان خواستار همکاری تسریع در اتمام کنار گذر آران و بیدگل و اجرای پروژه جاده آران و بیدگل از طریق مرنجاب به بزرگراه قم - گرمسار جهت بن بست خارج شدن این شهرستان شد.

منبع: ایلنا
نظرات 1 + ارسال نظر

سلام
افتخار لینگ میدی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد