بیدگل به زبان کاریکاتور
بیدگل به زبان کاریکاتور

بیدگل به زبان کاریکاتور

میخندی باید...

بیدگل و سایه+کاریکاتور مستر بین

کاریکاتور مستر بین

کاریکاتور مستربین

کاریکاتور مستربین

بیدگل و سایه
یعنی فقط توی بیدگله که یه پیاده برای اینکه توی سایه باشه از لاین سه خیابون خلاف جهت عبور وسایل نقلیه حرکت میکنه (اصلا هم خنده نداره)

+اصلا ربطی هم به فرهنگ مردم بیدگل و وضعیت خراب پیاده رو ها و بعضی مغازه های حاشیه خیابون نداره که پیاده رو تصرف کردن! چون توی این منطقه هر جنبنده ای توی این آفتاب تابستون به یه سایه ای پناه میبره


+یه مدت نیستم و مطلب نمیذارم...معلوم نیست کی برگردم


ما آزموده‌ایم در این شهر بخت خویش  بیرون کشید باید از این ورطه رخت خویش

نظرات 9 + ارسال نظر
دختر هابیل 14 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 18:01

چشاش رو خوب نکشیدی اما در کل خوبه
از توی سایه باشه از لاین سه خیابون ...این یعنی چی از زیادی نیست؟؟؟
هرجا هستی هرجا باشی موفق وموید باشید

نخواستم چهره اش مهربون به نظر بیاد...بخاطر همین چشماش رو اونطوری کشیدم.
بله "از" زیادیه...درستش کردم
------
موقع خوندن خط سوم یاد یه حرفی افتادم...
یه نفر بعد از چندین روز منو دید گفت "خوش میگذره"
منم گفتم آره خوش....میگذره و برام دست تکون میده

فکر کنم نفهمید چی گفتم...

شک دارم موفق بودن هر جا من باشم اون هم اونجا باشه

لب الباب 15 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 01:52

گرامی ، با یکی دوستان سر نام شما بحث میکردیم ،

کاریکارتور های شما با ذوق فراوان و زیبایند ولی این پشت زمینه سیاه ناشی از اسکن زیبایی آن را از بین میبرد ،

لطفاً کاریکارتورهای خود را حرفه ای کنید ، همچون مانا نیستانی در سایت مردمک ، نیک آهنگ کوثر ، توکا نیستانی و ...

گرامی، چقد من معروف شدم خودم خبر ندارم

این تعریف های شما لایق من نیست...

زمینه سیاه هم بخاطر اینه که ازشون عکس میگیرم چون دم دست تره و اونایی که زمینه سفید هست رو اسکن کردم.
در آینده همه تصاویر رو تغییر میدم. این کسانی رو هم که مثال زدید کاریکاتوریست حرفه ای هستن ولی من برای تفریح میکشم

سلام بزرگوار
شما لینک شدید.البته از تاخیری که پیش اومد معذرت می خوام.مانا باشید.

خواهش میکنم.

آیرون 15 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 20:42 http://ayaroon.blogfa.com

سلام دوست عزیز
ساختار وبلاگمون عوض شده لطفا بیایید نظر و انتقاد و پیشنهاد هاتون را بدهید تا بتونیم وبلاگمون را ارتقا بدهیم .

هروقت بتونم سر میزنم

هزار نکته 16 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 16:41 http://meysamostadian.blogfa.com/

کجا به این زودی !
زود برگرد ما حالا حالاها با هم کار داریم

هوم؟ کار داریم باهم؟

عباس 20 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 10:47 http://www.a1a1m1.blogfa.com

سلام.این مطلبت رو من هم می خواستم تو وبلاگم بنویسم که البته با دیدن اون در وبلاگ شما همراه با ادبیات زیباتری که شما به کار برده اید خوشحال شدم.زیرا شما جالب تر نوشته اید.لطف کنید و به وب بنده نیز سر بزنید . اگر وبلاگ بنده حقیر را لایق دانستید در مورد تبادل لینک شما به بنده خبر دهید.پس خبر از شما. موفق و مؤید باشید.

سلام.ممنون.

اگه ملت همشهری باشن حتما لینک میشن.

عباس ایمانیان 20 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 13:36 http://tarannomsokoot.blogfa.com/

سلام
خوشبختم آقای سه نقطه
همچنین از بذل لطف جنابعالی ممنونم
منتظر نظرات شما در وب خود هستم
ضمنا با کمال میل لینک شدید.
موفق باشید و کامیاب

سلام.

سپاس.

شما هم همین طور.

طبای بیدگلی 20 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 19:39 http://ilbt.blogfa.com/

باسلام وسپاس
ازحضورتون دروبلاگ بنده خوشحال و مشعوف شدم،آنقدروبلاگ شما متنوع و جالبه که موندم چی بگم وازاین سلایق و زحماتی که ازشما دراین وبلاگ پیداست معلوم میشه که شما بسیار پرذوق و هنر هستید افتخاریست برای ما که چنین دوستان همشهری ای داریم.
و نیز سپاسگزارم از محبّتتون در قسمت نظرخواهی وبلاگ بنده و وبلاگ شما درکمال میل لینک وبلاگ بنده شد و این نیز از پیشنهاد مهربانانه شماست...
بسیارخوشحال میشم اگه لطف کنید و وبلاگ حقیرانه مارو لینک کنید.
پیوسته تندرست و سرفراز باشید.

ستارگان کویر 30 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 15:47 http://www.mahsaarani.blogfa.com

آیا می دانید ؟؟؟
اولین شهید فرهنگی ..........اولین شهید دانش آموز .........اولین روحانی شهید ...........جوان ترین شهید...........مسن ترین شهید .............اولین شهید کارگر شهرستان آران وبیدگل چه کسانی هستند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد