بیدگل به زبان کاریکاتور
بیدگل به زبان کاریکاتور

بیدگل به زبان کاریکاتور

میخندی باید...

بیدگل و درصد خلوص زیاد قسمت 1

بیدگل و درصد خلوص زیاد قسمت 1
بیدگل+هیئت
چه تصویری در ذهن شما با این کلمات تداعی میشه؟
من یاد گوشت لوبیا(ب) و محرم بیدگل می افتم و حرفی که وقتی من بچه بودم بهم میزدن...وقتی صدای هیئت میومد همه بلند میشدن برن ببینن و به منم میگفتن بیام...منم وقتی در جواب میگفتم نمیام ببینم میگفتن گناه میکنم که نمیرم هیئت ببینم...حالا پسرای جوون بیدگل برای ثواب در هیئت شرکت میکنن و ملت هم برای ثواب میان هیئت ببینن!
نظرات 6 + ارسال نظر
دختر هابیل 30 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 11:47

چه جالب بود در مورد آرایش حق باشماست.

در مورد هیئت یادمه یه بار وایه غذا یه دعوا شده بود من از ترس گریه میکردم

ولی من خیلی هیئت نمیرم فقط بعضی هیئت ها رو دوست دارم ببینم

پ ن پ میخواستین حق با من هم نباشه

در قسمت های بعد به بقیه ی موارد خلوص بالای مردم بیدگل در هیئت ها و مراسم مذهبی و از این قبیل ماجرا ها اشاره خواهم کرد

[ بدون نام ] 30 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 15:20

[گل][گل][گل]
[گل][گل][گل]
[گل][گل][گل]
[گل][گل][گل]
[گل][گل][گل]
[گل][گل][گل]
[گل][گل][گل]
[گل][گل][گل]
[گل][گل][گل]
[گل][گل][گل]
[گل][گل][گل]
[گل][گل][گل]

اسمتون رو یادتون رفته بنویسید...

علیرضا 30 - خرداد‌ماه - 1391 ساعت 19:29 http://sheydayeshab2.blogfa.com/

تو دارای فکر بلند و ذهن بازی هستی

بهت تبریک می گم و برات ارزوی موفقیت دارم

امیدوارم مثل خیلی از وبلاگ نویس ها اعم از خود من نروی توی چیز کجول !!!

همین طوری ادامه بده عالیه

تشکر میکنم

البته خدا قسمت کنه بزودی میرم تو چیز کجول...چون مثل همه کسانی که به این فیض نائل شده اند منم دیگه حصوله ام نمیرسه

سی بی بی 1 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 00:07

آیرون 1 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 11:20 http://www.ayaroon.blogfa.com

سلام خداقوت
ولاگ عالی دارین.معلوم میشه خوش سلیقه هستید.
ما هم مثل شما یه وبلاگ داریم درمورد زبان محلی شهرمون خوشحال میشیم میزبان شما باشیم.البته ما در مسابقه وبلاگ نویسی شهرستانمون ثبت نام کردیم.باعث افتخاره که باشماهم تبادل لینک داشته باشیم و از نظراتتون استفاده کنیم.حداقل یه بار به ما سر بزنید

چشم حتما

غریبه 12 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 11:21

تو غلط کرده ای بیدگل جدید اینجوریه ...شاید تو خانواده شما اینجوری باشه, ای آدم مغرور , برو جاهای دیگه را ببین بعدش... واقعا که, معلومه خیلی عقده ای هستی...

جناب غریبه مثل اینکه شما با چیزی به نام اخلاق غریبه هستید. من نمیدونم شما چه دینی دارید ولی تا اونجا که من میدونم پیامبر اسلام برای کامل کردن اخلاق مبعوث شد...اگر دین اسلام دارید بهتره مبانی دینتون رو باز بینی کنید،لطفا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد