بیدگل به زبان کاریکاتور
بیدگل به زبان کاریکاتور

بیدگل به زبان کاریکاتور

میخندی باید...

بیدگل.نقاشی های من-قسمت 2

سلام. امروز هم چند تا نقاشی گذاشتم

از چیزی که هستی خجالت نکش1

از چیزی که هستی خجالت نکش1


از چیزی که هستی خجالت نکش2

از چیزی که هستی خجالت نکش2
از چیزی که هستی خجالت نکش2
نظرات 3 + ارسال نظر
دختر هابیـــــــــــــل 28 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 12:21

سلام تصویر اول بیشتر به فراماسونری شبیه بود

چهارشنبه ها چه خبره؟؟؟

بهتره همراه عکس بجای توضیح .تصویر رو بکشی چرا موتور یا فرغون رو نکشیدی؟؟؟

سلام.
به اون وجه نقاشی اول توجه نکرده بودم.

درسته، بهتره بود محیط رو هم نقاشی میکردم ولی چون حوصله جزئیات زیاد رو نداشتم خواستم یه توضیح بنویسم تا لااقل محیط برای بیننده مجسم بشه.

محمد جواد 29 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 23:58 http://bidgoliha.com

هیچی مثله اون آخریه باحال نبود . ممنون

ان شاءالله بهتر هم میشه اگه بقیه نظرشون و انتقاد و پیشنهادشون رو از این کار به من انتقال بدهند.

سالار 10 - مهر‌ماه - 1392 ساعت 19:49 http://www.artsworld.mihanblog.com

سلام وبلاگ بسیار زیبایی دارید. من میخواستم یک پیشنهاد درباره ی همکاری و نویسندگی یک وبلاگ به شما بدهم. غربی ها ما را از همکاری و دوستی با هم باز میدارند ولی من با اراده ای قوی میخواهم که فرهنگ این دوره زمانه را عوض کنم و فرهنگی نو بسازم که همه با هم دوست و مهربان باشند و به هم اعتماد کنند... برای اطلاعات بیشتر درباره ی گروه ما لطفا از مطلب موجود در وبلاگ:
www.f-h-hojr.mihanblog.com دیدن فرمایید با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد