بیدگل به زبان کاریکاتور
بیدگل به زبان کاریکاتور

بیدگل به زبان کاریکاتور

میخندی باید...

بیدگل.نقاشی های من

قصد دارم از این به بعد بخشی رو اضافه کنم ...کاریکاتور هایی که خودم میکشم و سعی میکنم این کاریکاتور ها مربوط به مشکلات بیدگل باشه...


خوشحال میشم که نظرتون رو راجع به این کار بدونم


نظرات 4 + ارسال نظر
دختــــر هابیل 18 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 23:06

خیلی قشنگ بود خوشم اومد تو زمینه نقاشی خدا استعداد رو به ما تموم کرده اصلا نقاشی خوب نیست اما شما خوب کشیدی فیگورت هم عالی ولی خداییش موضوع خوبیه موفق باشی

البته من نقاشی ام زیاد خوب نیست. شما لطف دارید.
خیلی وقت بود این ایده تو ذهنم بود که کاریکاتور برای شهر خودمون بکشم که بالاخره وقت پیدا کردم

دختــــــــــر هابیل 19 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 13:09

بخدا پسرای بیدگل خوب ازدواج میکنن اونم کم توقع بودن دخترای اینجاست بچه ها تو خوابگاه یه شرایطی میذارن که نگو
یه پسر با دومیلیون میتونه کل سور وسات عروسی اونم تو تالار رو بگیره

سعید.ن 19 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 20:49

باریکلا.فقط این قالبتو یه فکری به حالش بکن...

چشه قالبم!؟

فاطمه 21 - فروردین‌ماه - 1392 ساعت 14:31 http://www.galaxy235.blogfa.com

با سلام خیلی عالیهههههههههه فقط این شرایط کاش گسترش پیدا میکرد دخترای امروزی بااین شرایط تره هم براکسی خورد نمی کنن

سلام
دقیقا کدوم شرایط؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد