بیدگل به زبان کاریکاتور
بیدگل به زبان کاریکاتور

بیدگل به زبان کاریکاتور

میخندی باید...

همایش تجلیل از کارگران برتر آران و بیدگلی در روز ۱۲ اردیبهشت

همایش تجلیل از کارگران برتر آران و بیدگلی شهرک سلیمان صباحی بیدگلی

مرتضی رحیمی،سرپرست اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان آران و بیدگل، از برگزاری همایش تجلیل از کارگران برتر شهرستان آران و بیدگل در 12 اردیبهشت‌ماه خبر داد.


همزمان با 12 اردیبهشت‌ماه،‌ در سالی که به ابتکار مقام معظم رهبری به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده، همایش تجلیل از کارگران برتر شهرستان آران و بیدگل توسط کانون تبلیغات آریا و با حمایت اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، شهرداری و دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل و همچنین هیئت امنای شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی برگزار می‌شود.

وی تجلیل و ارج نهادن به نقش کارگر در تولید ملی را مهم‌ترین هدف برگزاری این همایش ذکر و خاطر نشان کرد: آشنایی کارگران با شاخص‌های مورد نظر کارفرما، ایجاد انگیزه در جهت رسیدن به اهداف سازمانی، ارتقای سطح بهره‌وری در بین کارگران واحدها، آشنایی با فرهنگ سازمانی و ترویج فرهنگ کار از دیگر اهداف برگزاری این همایش می‌باشد.

سرپرست اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان آران و بیدگل در ادامه یادآور شد: با هماهنگی‌های صورت گرفته توسط اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان آران و بیدگل کارگران برتر جهت حضور در «جشنواره ی استانی امتنان - تجلیل از کارگران نمونه» معرفی می‌شوند.

رحیمی با اشاره به اینکه محدودیتی برای معرفی کارگران از سوی شرکت‌های صنعتی وجود ندارد متذکر شد: هر کارگر با تکمیل فرم ارزیابی و تحویل آن به واحد اداری شرکت یا کارخانه خود می‌تواند در این همایش شرکت داشته باشد.

این مسئول اذعان داشت: در این همایش 11 نفر از کارگرانی که بالاترین امتیاز را کسب کرده باشند به عنوان کارگران برتر سال 90 معرفی می‌شوند.

منبع: خبرگزاری فارس

----------------------------------------------------------------------------------------

 
کانون آگهی و تبلیغات آریا با همکاری هیئت امنا شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی و با حمایت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آران و بیدگل؛ شهرداری آران و بیدگل و دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل، در نظر دارد در سالی که به ابتکار مقام معظم رهبری به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام گذاری شده است،
همایشی را با عنوان «همایش انتخاب و تجلیل از کارگران برتر شهرستان آران و بیدگل» برگزار نماید.

مهمترین اهداف برگزاری همایش انتخاب و تجلیل از کارگران برتر شهرستان آران و بیدگل:

- تجلیل و ارج نهادن به نقش کارگر در تولید ملی

- آشنایی کارگران با شاخصهای مورد نظر کارفرما

- ایجاد انگیزه در جهت رسیدن به اهداف سازمانی و ارتقاء سطح بهره وری در بین کارگران واحدها

- آشنایی با فرهنگ سازمانی و ارتقاء فرهنگ کار

لازم به ذکر است با هماهنگی های صورت گرفته با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آران و بیدگل کارگران برتر جهت حضور در «جشنواره ی استانی امتنان- تجلیل از کارگران نمونه-» معرفی خواهند شد.

پرسش های ممکن در خصوص این همایش:

· زمان برگزاری این همایش چه موقع می باشد؟

- متعاقبا اعلام خواهد شد.

· طریقه شرکت در این همایش برای هر کارگر به چه شکل است؟

- هر کارگر پس از تکمیل فرم ارزیابی (فرم شماره F25-91/9101)، آن را تحویل واحد اداری شرکت یا کارخانه خود داده، کارفرمایان محترم پس از بررسی فرم ها (در واقع خود ارزیابی کارگران) و اعمال نظر، آن را حداکثر تا تاریخ 8/2/1391 به هیئت امناء شهرک صنعتی سلیمان صباحی (جناب آقای حامد آبادی) تحویل می دهند.

· هر شرکت چند نفر می تواند معرفی کند؟

- محدودیتی ندارد.

· از بین کارگران چند نفر انتخاب می شود؟

· 11 نفر که بالاترین امتیاز را کسب کرده باشند در همایش به عنوان کارگران برتر سال 90 معرفی خواهند شد.

· با توجه به تعداد شرکتها و کارگران آیا فقط این 11 نفر انتخاب می شود؟

- با توجه به بررسی های انجام شده، جهت مشارکت همه کارگران و در واقع تقدیر از همه زحمت کشان در هر واحد تولیدی و ... تصمیم بر آن شد تا از هر واحدی که کارگر به این همایش معرفی کرده است حداکثر3 نفر از افرادی که بالاترین امتیاز نسبت به بقیه کارگران آن واحد کسب نموده اند نیز به عنوان کارگران قابل تقدیر معرفی گردد. بنابراین از هر شرکت حداقل 3 نفر برگزیده خواهد شد.

· چه تدابیری برای تقدیر از کارگران برتر اندیشیده اید؟

- با توجه به عدم وجود بودجه برای برگزاری این همایش، به صورت ذیل از آنها تقدیر خواهد شد:

1. کارگران برتر در همایش لوح یا تندیس کارگر برتر را دریافت خواهند کرد؛

2. تصاویر کارگران برتر به همراه نام شرکت محل فعالیت در سطح شهر و شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی به صورت بنر معرفی خواهند شد؛

3. هر ماه از یک کارگر برتر به صورت اختصاصی تقدیر به عمل خواهد آمد و تا پایان سال همه ی11 نفر معرفی خواهند شد. (تصویر یک کارگر به صورت اختصاصی در محل ابتدای بلوار کارگر (بلوار یک) فرعی1 (وحدت)، به صورت بنر چاپ خواهد شد.)؛

4. کارگران برتر جهت شرکت در جشنواره استانی کارگران نمونه به اداره کار معرفی خواهند شد.

پیشنهاد می شود شرکت هایی که کارگران آن ها به عنوان برتر شناخته شده اند جهت تقدیر از کارگر برتر خود و ایجاد انگیزه در سایر کارگران، هدیه ای در خور شرکت تهیه نمایند.

· آیا از کارگران قابل تقدیر هر واحد نیز تقدیر به عمل می آید؟

- بله، به صورت معرفی آنها و اهدا لوح تقدیر.

· هر شرکت برای معرفی کارگران خود بایستی هزینه ای بپردازد؟

- بله، هر شرکت به ازای معرفی حداقل 3 نفر هنگام تحویل فرم با پرداخت مبلغ یک صد هزار تومان در این همایش شرکت و رسید آن را دریافت می کند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر یا طرح پیشنهاداتی بهتر
لطفا با کانون آگهی و تبلیغات آریا (2759391) تماس حاصل فرمائید.
نظر یک خواننده:

واقعا زشته بگین تجلیل از کارگر بگین همایش پر کردن جیب یک عده ای. با با جون اهدا فتون هم مسخره است. بذارین براتون بهتر بگم. یکی فکریه چه طوری پول به جیب بزنه میاد طرح تجلیل از کارگر را پیاده میکنه. بعدش از هر شرکتی بابت هر کارگر پول میگیره چهار تا تندیس زپرتی هم درست میکنه . چهار تا بنر زپرتی تر هم چاپ میکنه . میزنه تو شهر و شهرک.

چند تا سوال

1. چه هدیه ارزش داری به کارگر فلک زده که بحساب برتر شد دادین پول اون هدیه رفت تو جیب کی.

2- چرا فقط چند تا شرکت خاص کارگراشون را لیست دادند. 

بابا جون برین ($) بچرونید چهار تا بنر هم از ..هاتون چاپ کنید . والا اونم سود داره چرا با دغلکاری دنبال منفعت خودتونید. البته این مطلب را از زبان یکی از اون برتر شده های اون همایش کذایی نوشتم. مسولینی که سرتون را زیر برف کردین . با پول مردم سعی کنید به نحو احسنت کار کنید از اون چند میلیونی هم که یکی به جیب زد. یه خورده اش را بگیرین چند تا ربع بگیرین بدین بهشون. ضمنا این مطلب را بزرگ بزارین تو وبلاگ شاید یه عده ای حیا کنند. با نام مقدس کارگر جهت منفعت شخصی خودشون بازی نکنند. یکیش را هم چاپ کنید بر تو پیشونی مظفری و بقیه نصب کنید. از وبلاگ خوبتون هم خیلی تشکر می کنم مخلص شما.....


این مطلبی بود که فردی با نام کارگر برتر بدبخت فلک زده در بدر آس و پاس فرستاده بود

نظرات 1 + ارسال نظر
یه کارگر برتر دیگه 14 - اردیبهشت‌ماه - 1392 ساعت 09:58

یکی هم که میاد احترام واسه کارگر قائل میشه، اینطوری بی حرمتش نکنید. اگه یه ربع میدادن همین شماها نمی گفتین: مثلا کارگر برتر شده، فقط یه ربع بهش دادن؟!!!
هدف فرهنگ سازی بوده، که امیدواریم حداقل اونایی که مثلا باسوادند و وبلاگ دارند، حرمت شهر و همشهریاشونو نگه دارن.
یه عده اگه بخوان پول در آرن راه در آوردنشم بلدن، احتیاج نیست با این کارا صدای امثال شما ها رو در بیارن و خودشونو سر نیزه کنن.
انتقاد کردن آسونه. اگه می تونین پیشنهاد بدین. هر کی می تونه بهتر عمل کنه و قدمی واسه همشهریاش برداره بسم الله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد