بیدگل به زبان کاریکاتور
بیدگل به زبان کاریکاتور

بیدگل به زبان کاریکاتور

میخندی باید...

توقف تکمیل جاده قدیم کاشان به آران و بیدگل و عدم توافق ارگان ها

آران و بیدگل-معاون فرماندار آران و بیدگل گفت: ادامه عملیات احداث و تکمیل جاده دسترسی بخش مرکزی به مرکز این شهرستان، نیازمند توافق اداره راه و شهرسازی با راه آهن است.

'علی اکبر رضایی'، روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: عملیات احداث جاده دسترسی بخش مرکزی به مرکز شهرستان آران و بیدگل که از سال گذشته آغاز شده، هم اکنون به دلیل عدم توافق اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با راه آهن متوقف شده است.

وی افزود: قسمتی از این طرح، محل تقاطع راه آهن و جاده است که برای ادامه کار نیازمند احداث پل زیر گذر بر روی ریل راه آهن است.

وی تاکید کرد: هم اکنون، عملیات گود برداری احداث پل زیر گذر راه آهن انجام شده اما عدم توافق میان راه آهن و اداره راه و شهرسازی موجب متوقف شدن ادامه کار شده است.

رضایی، به مشکل نبود راه مواصلاتی مناسب و ایمن برای دسترسی بخش های تابعه آران و بیدگل به مرکز این شهرستان اشاره کرد و گفت: نبود راه مناسب موجب شده تا دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم که نیازمند دریافت خدمات از مرکز این شهرستان هستند هر روز از مسیر کاشان به آران و بیدگل سفر کنند.

وی خاطرنشان کرد: عبور و مرور مردم بخش های تابعه آران و بیدگل از مسیر کاشان به مرکز این شهرستان مشکلاتی همچون افزایش هزینه های تردد، اتلاف وقت و عدم ایمنی راه را به دنبال دارد.

وی، به تصویب مبلغ سه میلیارد و 700 میلیون ریال برای توسعه راه های دسترسی بخش های تابعه آران و بیدگل به مرکز شهرستان در کمیته برنامه ریزی سال 90 اشاره کرد و اظهار داشت: احداث این راه های دسترسی موجب رونق اقتصادی، گسترش ارتباطات داخلی شهرستان، افزایش ایمنی راه ها و رفاه حال مردم می شود.

شهرستان آران و بیدگل با یکصد هزار نفر جمعیت دارای دو بخش مرکزی و کویرات است.

منبع: اینجا
نظرات 2 + ارسال نظر
دختــــــــر هابیل 4 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 14:51

قبلنا جمعیتمون 80هزار بود شد صدتا ما نفهمیدیم هعــــــی

من خودم توجه کردم به این موضوع خواستم ببینم کسی میفهمه ولی انگار فقط توجه شما به این موضوع جلب شده

دختر هابیـــــــــــــل 10 - اردیبهشت‌ماه - 1391 ساعت 14:06

خواهش میکنم ما تو توجه کردن استادیم
ملودی قشنگیه بقول خودتون اهنگ قشنگیه

موسیقی بی کلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد