بیدگل به زبان کاریکاتور
بیدگل به زبان کاریکاتور

بیدگل به زبان کاریکاتور

میخندی باید...

اخبار چند روز اخیر آران و بیدگل

برگزاری سومین هم اندیشی فرهیختگان حوزه و دانشگاه در آران و بیدگل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در آران و بیدگل، عباسعلی منصوری روز گذشته در سومین همایش فرهیختگان حوزه و دانشگاه شهرستان آران و بیدگل اظهار کرد: با ایجاد ارتباط براساس اصول علمی و کاربردی بین مسؤولان و فرهیختگان جامعه می‌توان به اهداف منطقه‌ای و راهبردهای عملکردی اتخاذ شده از سوی مسؤولان دست یافت.

ادامه خبر در اینجا

------
بهره برداری طرح عمرانی خیابان نظام وفا

معاون عمران ناحیه یک شهرداری آران و بیدگل، در حاشیه این آیین در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این پروژه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 456 میلیون ریال از محل اعتبارات شهرداری آران و بیدگل احداث شده است.

'مهدی ساکنی' افزود: خیابان 'نظام وفا' با مقطع 16 متر و طول حدود 280 متر، میدان 15 خرداد آران و بیدگل را به خیابان جمهوری اسلامی و مجموعه اداری این شهرستان متصل می کند.

وی، با بیان اینکه نامگذاری این خیابان به نام استاد 'نظام وفا' با مصوبه شورای نامگذاری آران و بیدگل صورت گرفته، اظهار داشت: استاد نظام وفا از مشاهیر بزرگ علم و ادب ایران و از افتخارات شهرستان آران و بیدگل است.

ادامه خبر در اینجا

------
مشکلات اقتصادی و بالا رفتن سن ازدواج در آران و بیدگل

«عباسعلی منصوری» در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل با تاکید بر اینکه ازدواج سنت پیامبراکرم (ص) است و باید موانع ازدواج جوانان از طریق مسئولین کشور برطرف شود تصریح کرد: وقتی درهرجامعه‌ای سنت پیامبر (ص) اجرا شود قطعا زن‌ها درکنار مرد‌ها به آرامش خواهند رسید.

وی مشکلات اقتصادی و آسیب‌های اجتماعی را عامل اصلی بالا رفتن سن ازدواج دربین جوانان دانست و گفت: متاسفانه این آسیب‌ها از کلان شهرهای بزرگ کشور به شهرهای متدین و مومن مانند شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل سرایت کرده و باعث شده تا سن ازدواج جوانان بالا برود.

ادامه خبر در اینجا

------
برگزاری مسابقات شتر سواری در سیازگه ابوزیدآباد

ایلنا: شهردار ابوزیدآباد از برگزاری مسابقات ش‌تر سواری و بازی‌های بومی محلی در کمپ شترسواری منطقه گردشگری کویرسیازگه خبر داد.

ابوالفضل وطن دوست در گفتگو با خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل با اعلام این خبر، هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد نشاط و شادابی، گسترش فرهنگ ورزش‌های بومی – محلی و کویرگردی با ش‌تر، رونق صنعت گردشگری و جذب توریست با وجود پتانسیل‌های موجود در منطقه ذکر کرد.

ادامه خبر در اینجا

------
رشد صد درصدی گردشگران نوروزی نوش‌آباد آران و بیدگل

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مهدی کدخدایی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در 10 روز اول تعطیلات نوروزی بیش از 60 هزار گردشگر داخلی و خارجی، از مجموعه باستانی شهر زیر زمینی و دیگر آثار تمدنی و فرهنگی این شهر دیدن کردند که رقم بی‌سابقه‌ای است.

وی افزود: این میزان ورود گردشگر به نوش‌آباد نسبت به آمار کل گردشگران تعطیلات نوروزی سال قبل 100 درصد افزایش داشته است.

ادامه خبر در اینجا

------
عباس علی منصوری،نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل، گفت: محرومیت هنوز درشهرستان آران وبیدگل وجود دارد

به گزارش خبرنگارایلنا در آران و بیدگل «عباسعلی منصوری» با بیان اینکه چون شهرستان آران و بیدگل با نام کسب و کار رقم خورده و بیشترین جمعیت آن کارگر و قشرمستضعف جامعه می‌باشند باید براساس شعار سال جدید مقام معظم رهبری فضای کسب و کار را دراین شهر فعال‌تر کنیم.

وی با تاکید براینکه حضورمردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل درنهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی معناداربوده و نشان از رضایتمندی مردم این خطه بوده است گفت: دلیل اینکه ۷۰ درصد از نمایندگان رای نیاوردند به خاطرحاصل نشدن رضایتمندی مردم بوده است.

ادامه خبر در اینجا

------
اختصاص 500 میلیون ریال برای ساماندهی محوطه تعزیه خوانی نوش آباد

'عباس متولی'،سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آران و بیدگل،روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این اعتبار استانی برای اجرای عملیات محوطه سازی، ایجاد سکو و بازسازی نمای ظاهری نمایشگاه 'از غدیر تا ظهور' هزینه خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: اجرای مراسم تعزیه خوانی در نوش آباد از جمله آیین های نمونه عزاداری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در این منطقه است.

به گفته وی، ساماندهی محوطه اجرای آیین تعزیه خوانی نوش آباد تا پایان برنامه پنجم توسعه با اختصاص میزان اعتبار مورد نیاز تکمیل می شود.

ادامه خبر اینجا
نظرات 1 + ارسال نظر
دختـــر هابیل 17 - فروردین‌ماه - 1391 ساعت 09:52

سلام بابا خبرنگارم که شدی

یه آپ بزار واسه پنج شنبه شب ساعت 21 آندره رضا میداد باب المراد
پایینشم بنویس خبرگزاری دختـــر هابیل





برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد